Klacht: de leugens van simpel

op 26 december 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Weer een klacht van simpel.
ik heb hier vaker een klacht over simpel neergezet maar die is volgens hun opgelost.
vanaf begin october klant bij simpel.
sim only plus een internet abbo van 500mb.
vanaf dag 1 kan ik geen verbinding maken met internet.
eerst lag het aan mijn toestel.Dus die moest ik rebooten bij de nokia winkel wat bij 25 eu heeft gekost en het werkte nog niet.
toen na 42 keer gebeld te hebben kwamen ze er achter dat ik door een of andere vage manier steeds er werd afgegooigd terwijl ik bv maar 10 mb had gebruikt.de belofte gedaan dat ze het zouden oplossen.
krijg ik doodleuk een mailtje dat ik op 9-12-12 mijn hele bundel gebruikt zou hebben door 2 uurtjes op facebook te hebben gesurft zonder foto’s up te loaden of andere rare dingen.
ik moest me bundel verhogen en ze konden niks doen want me bundel was leeg.
ik word zo gek van die mensen.je word onbeschoft te woord gestaan ze snappen nergens van je word afgebekt.op mail word niet gereageerd etc etc.ze liegen en bedriegen.
de ene dag word er gezecht maximaal 2 dagen dan is het probleem opgelost.
dan bel je over 2 dagen en dan zeggen ze nee dat hebben wij nooit gezecht.de een geeft toe dat er een fout is gemaakt.en de volgende dag word er weer beweert dat er niks fout is bij hun en het aan mijn nokia ligt of ik ben over mijn bundel van 500mb na een 1 uurtje surfen haha.
oja bellen kan ik ook niet.dat probleem zou begin november al opgelost worden.u raad het al het werkt nog steeds niet.
je word op alle fronten belogen en bedrogen,neem nooit een abbo hier.goedkoop is duurkoop.elke dag moet je met hun bellen.het is een rotbedrijf.ik hoop snel dat ze over de kop gaan en nederland van deze maffiaprovider verlost word.

kostenloos het kontrakt ontbinden

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen10