Klacht: de krasloten actie

op 30 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Als ik de code invoer gaat de schijf draaien maar stopt steeds op hetzelfde vakje, voor de ipad, en dan op het vakje geen prijs. Mijn zus had voor €200 boodschappen en ik voor € 150, en dan beide geen enkele prijs en dat terwijl we wekelijks onze boodschappen doen bij Dirk. Vorige week ook voor ruim € 100 boodschappen en weer geen prijs. zefs geen pakje koffie. Wat een waardeloze manier om op deze manier je 75 jarig jubileum te vieren terwijl vaste klanten reeds meer dan 35 jaar hun boodschappen bij je doen!!

voor alle klanten die winkelen bij Dirk een waardebon of kortingsbon

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 04 juli 2017 om 09:58 geantwoord

Beste mevrouw Roosemalen,

Bedankt voor uw bericht, wat jammer dat u nog geen prijs hebt.
Ik vertel u graag wat meer over de werking van onze krasactie. Bij het invoeren van de wincode wordt er door het systeem een ingewikkelde formule in werking gezet. Met deze formule wordt er ter plekke bepaald of er een prijs op deze wincode valt en zo ja, welke prijs dit is. Vervolgens wordt er bij het rad een animatie afgespeeld aan de hand van het resultaat van de formule. Deze animatie is niets meer en niets minder dan een filmpje en dus niet bepalend voor de prijs, voor het afspelen van het rad staat al vast of en welke prijs u met de code gewonnen heeft.
De afgelopen weken zijn er al heel veel prijzen weggegeven en ook de aankomende weken worden er nog duizenden prijzen uitgedeeld. Alle prijzen gaan er gegarandeerd uit. Bekijk de lijst met prijswinnaars op https://75jaar.dirk.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door trouwe klant ter Aar