Klacht: de krant van 30 mei in de bus

op 01 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juni 2016 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Modderman,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u de krant van vandaag niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst en die zal deze in behandeling nemen. U kunt er daarom vanuit gaan dat u vanaf heden de krant weer dagelijks in uw brievenbus zult treffen.

Het nabezorgen van de krant is sinds een aantal jaren landelijk afgeschaft. Om deze reden is het nabezorgen van de krant niet meer mogelijk. Uiteraard krijgt u de niet bezorgde krant van ons gecompenseerd. Dit doen wij door uw volgende betaalperiode met een dag te verschuiven.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door paramatta