Klacht: Mercedes ML 350 Rood 6V kinderauto niet alles zit op de wagen zoals vermeld

Suzy71 op 12 augustus 2019 over De Kinderen Auto in de categorie Internetshops - Speelgoed

Toen ik deze auto bestelde stond er vermeld dat er ook usb, en sd kaart op zat.
dat was niet het geval toen ik daar voor contact op nam kreeg ik te horen dat het een fout was op de website. Echter na het boekje nog eens te lezen die bij de wagen hoort daar staat ook in vermeld dat het aanwezig zou zijn, ik nam terug contact op kreeg dan als antwoord ohh das een fout dan in het boekje. Ik zei allee een fout op de website een fout in het boekje iets dat ik nu moeilijk kan aannemen. We mochten de auto terug sturen als we niet content zijn ma we willen de wagen houden alleen vinden we dat er moet op zitten wat er vermeld word. Dan de man dat we aan de lijn hadden was dan nog ongelooflijk onvriendelijk Ik had mijn man door gegeven aan de telefoon die ook duidelijk zei meneer het staat ook vermeld in het boekje, ten eerste liet hij mijn man niet uitspreken en noemde mijn man kankerhoer en smeet de telefoon neer. Nu ik zie dat de website aangepast is het staat er niet meer bij, ik heb wel screenshots genomen toen het er nog op stond en ja het boekje hebben we ook nog. Wij hebben zo iets nog nooit mee gemaakt!!!!

dat het geen vermeld staat in het boekje ook aanwezig is, of een stuk dat word terug betaald omdat het geen aanwezig zou moeten zijn niet het geval is.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Kinderen Auto nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzy71