Mijn Klacht:
Afgelopen zondag hebben wij een reis geboekt. Het gaat om een totaalpakket van vlucht + accomodatie. Bij de opties konden we kiezen voor een privetransfer a 90,- pp. Dit vonden wij niet nodig. Derhalve hebben wij hier niet voor gekozen. Omdat wij nog geen bevestiging hadden ontvangen, hebben wij vanavond gebeld. Allereerst kregen we een ongeinteresseerde dame aan de lijn die aangaf dat we toch een wijzigingsmail hadden ontvangen. Correct gaven wij aan, maar we hadden geen bevestigingsmail. Dit was toch hetzelfde zo was de reactie.
Bij het vragen naar het appartement, vroegen we hoe lang de transfer naar de accomodatie is. Hierbij kregen we als antwoord dat deze er niet bij zat en dat we toch niet gekozen hadden voor de privetransfer. Op onze verbaasde reactie dat we toch een pakketreis hadden geboekt, zei de dame van de klantenservice direct dat we dat verkeerd hadden, dat ze er niets aan kon doen en dat ze hierin niets kon betekenen. Ook gaf ze aan dat we nu niet meer van de reis afkonden. Hierop gaven wij aan dat we ons misleid voelden omdat nergens wordt aangegeven dat er geen transfer bij zat. Ze herhaalde zeer ongeinteresseerd dat ze niets voor ons kon betekenen en dat we dan maar beter hadden moeten kijken. Het was toch duidelijk omdat we alleen een privetransfer bij konden boeken. Daaruit hadden wij op moeten maken dat er geen transfer bij zat. Hierop gaven wij nogmaals aan dat we dit zeer ongebruikelijk en dat nog nooit bij een pakketreis hadden meegemaakt. Tja, zei de dame, hier zit het niet bij. Ik geef u niet veel kans bij een klacht. Hierop hebben we aangegeven hier toch een klacht van te maken omdat we dit geen service vinden en hebben haar een fijne avond gewenst.
Gewenste Oplossing:
1. Ik ben tevreden als we deze reis kunnen annuleren.
2. Ook vind ik dat voor toekomstige boekers (veel) duidelijk(er) moet worden aangegeven dat er geen transfers bij hun pakketreizen zitten. Nu staat er niet bij dat er geen transfer bijzit, alleen de optie dat je een privetransfer kunt boeken. Hieruit heb ik echt niet op kunnen maken dat er geen transfer bijzit.
3. Tot slot sta ik best open voor een gezamenlijke oplossing waarbij er een redelijke prijs voor de transfer wordt gevraagd. 180E is absoluut niet redelijk.
