Klacht: niet willen tegemoet komen

Stephan en Gerda op 23 juli 2018 over De Jong Intra in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben vanaf het begin al dingen aangeven wat niet goed was aan appartement er zijn zelfs foto’s gestuurd nu zijn er andere appartementen aangeboden alleen maar dan moeten wij nu weer meer betalen terwijl wij al genoeg betaald hebben inmiddels! Dus bij deze wil ik een officiële klacht indienen tegen de jong intra en hoop dat het nu echt serieus wordt genomen en een goede oplossing komt.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden tevreden zijn als er een gedeelte dan wel het geheel van deze vakantie vergoed zou kunnen worden.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Jong Intra

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Jong Intra nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Beste Stephan en Gerda, Wat vervelend om te horen. Wij van Groeten van MAX proberen vakantieklachten van consumenten op te lossen en wellicht kunnen wij jullie helpen? Zouden jullie contact met ons op willen nemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Redactie Groeten van MAX

Alle klachten die gemeld zijn door