Klacht: Kamer verkeerd geboekt

JoyceBuijs op 11 januari 2017 over De Jong Intra in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gistermiddag een reis voor mijn ouders geboekt via intranet bij de jong intra. Binnen 24 uur gebeld aangezien ik een hotelkamer had geboekt ipv appartement kamer. Klantenservice gebeld om te vragen of dit nog om te zetten was maar er viel niet over te praten helaas.

Gewenste Oplossing:

Als hotelkamer omgezet kan worden naar appartementkamer voor mijn ouders.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Jong Intra

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Jong Intra nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door