Mijn Klacht:
Vorige week woensdag 17-12-2014 heeft U mij een Interactieve box gestuurd, dit was de eerste omdat Uw monteur de maandag voorafgaand het modem heeft vervangen , wat volgens mij niet nodig was, ik heb hem gezegd dat het volgens de leverancier van de tv.aan de voornoemde box lag, ik heb dinsdag gebeld waarop U een box heeft gestuurd, Nu mijn klacht, deze box zat nl. vol opname’s wat geen probleem is die heb ik verwijderd, maar nu als ik iets op wil nemen komen er allemaal schaduwletters en beeld op de tv zodat ik niet goed kan zien wat ik op wil nemen.
Gewenste Oplossing:
Daarom wil ik U verzoeken een andere te sturen, de huidige zal ik dan weer, zoals ik ook met de eerste heb gedaan weer retourneren.
Bij voorbaat dank, Gr, Toon Aalbers Ir.v.Stuivenbergweg 32, 6645ac Winssen

