Klacht: de duurdere was op…

Ik heb twee wiellagers besteld, met, net als zovele de verwachting deze binnen 48 uur binnen te hebben.
Ik koos de durdere optie want die kende een fixe korting en was dus een leuke keuze.
Na mijn bestel status te bekijken heb ik gezien dat er een andere lager geleverd zou gaan worden. Toch even bellen met de klanten service (a 80cent per minuut), nee meneer, die is niet meer beschikbaar, meestal geven we dan een duurdere optie tegen geen extra kosten. In uw geval kunnen we de korting van de duurdere door berekenen in de goedkopere. Datleek me prima. Maar helaas die vlieger ging niet op. Want dat kan toch echt niet.
Ineens is de meneer van de klantenservice enkel de boodschapper. Dus hij mag er niets over zeggen. Ook mag ik het nummer van zijn manager niet. Dat hij een toezegging heeft gedaan over een korting door berekening heeft hier niets mee van doen. Zijn manager verandert hier niets aan.
Nee sorry. Oh en verwacht het artikel niet voor of tijdens het weekend want het moet uit Frankrijk komen, dus mocht u reeds een afspraak hebbe bij de garage dan kunt u deze beter verzetten.
Helaas ik heb inmiddels wel de toezegging van geld terug, maar dat zal wel effe op zich laten wachten (Als ik de recenties hier mag geloven).

De 48% korting van de originele bestelling op de geleverde bestelling en ik ben tevreden, het is me immers toegezegd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Brinkerz

3 jaren geleden - Reactie gehad, helaas pindakaas, er komt geen restitutie, nou ja wel het prijsverschil maar niet de beloofde korting. Mister auto hoeft van mij niet meer. Er zijn vele handelaren die sneller en beter leveren. Zie voor de lol even op de Duitse eBay... mister auto bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door Brinkerz