Klacht: De bus vertrekt veelste vroeg dan de tijd waar op die moet vertrekken

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 5 richting leiden cs iedere keer is het weer zo ver met Arriva kom je op tijd bij de bus halte ruim 5 minuten voor tijd in de hoop je bus te kunnen halen om naar werk stage of school te gaan kijk je op de digitale boord is de bus allang vertrokken ik wordt hier echt boos om bijna elke dag kom ik te laat op werk of stage of school door jullie buschauffeur s die dat dan normaal vinden om dat te doen wat voor maatschappij is Dit? Als het niet de bus tijden zijn dan is het wel dat de buschauffeur door rijd omdat die er dan zin in heeft doe er wat aan Arriva wordt geïrriteerd door jullie!

Ben niet tevreden over jullie er werken racisten en werknemers die blijkbaar geen zin hebben om mensen op te halen of gewoon normaal te rijden de tijd dat ze moeten rijden en ik kan al twee bussaufeur s aanwijzen van leiden het is geen mening maar een feit

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 07:51 geantwoord

Beste Jo-an,

Ik begrijp uit je klacht dat de bus steeds te vroeg vertrekt van de halte en dat de chauffeurs niet altijd even vriendelijk zijn. Dat is natuurlijk niet leuk om te lezen! Ik heb je klacht dan ook doorgestuurd naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jo-anstommearriva