Klacht: De bus komt te vroeg.

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Heb al enkele keren meegemaakt, zowel in Wijchen als in Nijmegen dat de bus te vroeg komt. Ik heb dan in principe 5 minuten de tijd om een stukje van 3 minuten te lopen, maar elke keer rijd de bus al veel te vroeg weg. Kan ik weer een half uur wachten en kom ik constant te laat op mijn afspraken. Heel vervelend want de trein rijd wel op de normale tijden. Zo is het dus onmogelijk om ergens op tijd te komen!

Ik ben tevreden als de bussen van arriva zich aan hun vertrektijd houden zodat ik niet iedere keer een half uur hoef te wachten of een half uur eerder van huis moet vertrekken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Mandy1201, Wat vervelend dat de bus niet op tijd vertrekt. Heb je voor mij je vertrekhaltes, vertrektijden, lijnnummers en eindhaltes? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mandy1201

1 maand geleden - De vertrekhalte is Nijmegen goffert, buslijn 12 richting Druten. Deze zou om 12:45 vertrekken maar gaat regelmatig al om 12:43 weg, terwijl ik nog mijn sprintje aan het trekken ben. Ook de bus van 09:17 bij station Wijchen richting wijchen komt vaak te vroeg en vertrekt dan ook te vroeg. Dus eigenlijk heb ik klachten over de enige twee buslijnen waar ik gebruik van maak..

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 17:55 geantwoord

Beste Mandy1201,

Bedankt voor je reactie. Ik geef je klacht door in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Hopelijk ervaar je nu snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt doordat de bussen te vroeg vertrekken.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam