Klacht: De bookingssite pakt de creditcard gegevens van de creditcard – mastercard niet van de ING

op 03 mei 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb nu al drie maal in een jaar geprobeerd een vlucht te boeken via Easy Jet. Alle schermen vul ik in (veel werk) en bij betalen gaat het mis: Hij geeft een foutmelding op elke creditcard (

Als ik kan boeken met mijn creditcard. Morgenochtend voor 12 uur.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Reactie van de melder van de klacht LindaOtterman

8 maanden geleden - Inmiddels is het gelukt via de app op mijn telefoon. Maar de klacht blijft bestaan dat ik via meerdere laptops, computer, meerdere creditcards van vrienden, niet door het scherm heen kom van de betaling. Het systeem blijft zeggen dat de creditcardgegevens niet kloppen. Het lijkt erop alsof ik niet via de site kan boeken. Ik heb het afgelopen jaar 3x geprobeerd voor een reis. Elke keer zelfde scherm met foutmelding (onterecht). Linda Otterman, dezelfde als die de klacht indiende hierboven (ik ben niet van easyjet dus)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LindaOtterman