Klacht: De belbussen van Arriva, van didam naar sheerenberg

op 29 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondag 28-08-2016, heb ik de belbus gereserveerd voor 22:03.. ik was een kwartier eerder op het busstation van didam. Toen het 22:09 was, belde ik arriva om te vragen of het nog lang zou duren want de bus was er nog niet, ik kreeg van de telefoniste te horen dat het 15 minuten zou uitlopen.. om 22:33 was de bus er nog niet en heb ik voor de tweede keer gebeld. Dit maal kreeg ik een andere telefonist die me vertelde dat de bus er om 22:45 zou zijn, hij zou me doorverbinden met de mensen die de planning maakten voor de zekerheid, maar verbrak de verbinding! Ik heb meteen terug gebeld en werd door weer een andere telefonist van arriva ter woord gestaan, die vertelde me dat de bus er pas om 23:00 zou zijn..ik heb dus ongeveer een uur moeten wachten en ben daardoor veel te laat op mijn werk gekomen.

Ik moet de bus een uur van tevoren reserveren + mijn telefoonnummer doorgeven, en dan nog komen ze ruim een uur te laat, zonder ook maar 1 telefoontje naar mij dat de bus later komt, ik moest arriva zelf achterna bellen om tot 3 keer toe een andere tijd te horen.. top bezig!

Ik had te vreden geweest als de bus mij netjes zelf had gebeld om te zeggen dat het later zou worden, en als 22:03 uur toch geen haalbare tijd was, dan hadden ze me dat bij het reserveren wel even kunnen zeggen..

Ook had ik al tevreden geweest als de telefoniste mij voor de eerste keer had verteld dat de bus een uur vertraging had inplaats van 15 minuten..

Communiseer met elkaar, want jullie geven allemaal iets anders door!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:10 geantwoord

Geachte Arriva Webcare,

sorry hoor maar dit is geen oplossing, dit zijn excuses. ik kan nergens in uw reactie een oplossing vinden.. en uw collega's hadden mij op zijn minst alle drie 1 tijd kunnen geven, maar inplaats daarvan kreeg ik van 3 verschillende mensen 3 verschillende tijden te horen, die alleen maar oplopend waren.

Arriva

Heeft op 30 augustus 2016 om 14:46 geantwoord

Beste Jessy,

Ik begrijp dat dit ontzettend vervelend is geweest. Je wilt graag een oplossing, maar die kan ik je helaas niet bieden. Het is helaas al gebeurd en ik kan de tijd niet voor je terugdraaien.

^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Doortjejessy