Klacht: De Aktiverings Code En Kado Code Zijn Niet Te Grbruiken !

op 15 december 2014 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Op 6 December 2014 Heb Men De Nationale Kadobon Gekregen Van 10 Euro Tijdens Het Sinterklaas Avond Met Familie.

De Volgende dag en de dagen daarop volgend, probeerde men via Internet een Online bestelling te doen en heb de Codes Wat Er Op De Nationale Kadobon staat ingevuld, Maar Op Welke Internet Shop Men Ook Probeert Op Geen een Werken de Codes Niet.
En Ook is de Nationale Kadobon niet in alle winkels Geldig en te gebruiken.
Kortom De Nationale Kadobon is niks anders dan Zwendel om Geld Uit Andermans Portomonee Te Trekken, Om Er Zelf Beter Van Te Worden!
Verder Is De Nationale Kadobon ook niet Te Bereiken, Want Het Teleffoonnummer is Buitengebruik !
Ook Meerdere Keren Gemaild Maar Geen Reactie En Bericht Terug Gekregen !
Kortom De Nationale Kadobon Is 1 Van De Grootste Oplichterij Die Aan Vreemde Praktijken Op Na Houdt, Om Andere In De Maling Te Nemen !

Niet Te Vreden Over De Nationale Kadobon !
Het Is 1 Grote Zwendel En Oplichting !

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

1 maand geleden - Deze Klacht Is Door Beiden Opgelost. Groetjes Van Erwin Uit Amsterdam.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink