Klacht: datum vergeten

op 03 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had al een klacht ingedient maar alleen de datum vergeten het was dus dinsdag 2 augustus om 7 voor half 9 in de avond

Gewenste Oplossing:

normaal wel tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Martijn,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Ik heb melding van dit voorval gemaakt bij de teammanager in de regio, zodat hij dit nader kan onderzoeken en ook de kant van de chauffeur kan horen. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door martijn4021