Klacht: Datum levering niet nagekomen

op 18 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

4 Juli bestelling voor levering 17 Juli, fornuis-oven + vaatwasser incl. aansluitingsservice, i.v.m onze verhuizing van Drenthe naar Zeeland betekende dat ik om 4 uur op moest staan en om 5 uur weg moest rijden om op tijd in Sint Maartensdijk te zijn. Ben ik in Sint Maartensdijk krijg ik een mailtje van een voor mij onbekende firma dat er i.v.m de service van aansluiten oven er binnen 3 werkdagen contact opgenomen zou worden voor de levering met andere woorden 600 km heen en terug voor niets gereden extra kosten 60 Euro aan benzine en een complete dag verloren voor niets. Mailtje geopend voor het nummer van de Firma waar Cool Bleu dit blijkbaar heeft uitbesteed, gebeld krijg ik te horen dat de order pas net binnen was gekomen en zij niets wisten van bovenstaande afspraak leveren en aansluiten 17 Juli. Vandaag met klantenservice Cool Bleu gebeld en het enige wat er na een forse discussie uit kwam dat ik het maar moest regelen met de firma waar Cool Bleu de afspraken mee heeft, op mijn antwrdt dat ik toch zaken doe met Cool Bleu bleef men dit maar herhalen geen enkel excuus alleen maar doorverwijzen naar de firma waar ik geen zaken mee heb gedaan, een waardeloze afhandeling van een door Cool bleu gemaakte fout en ik zal deze firma dan ook zeker niet aan bevelen in mijn kennissenkring, echt een afhandeling beneden alle peil.
Joop Achterhof

geen oplossing aangedragen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste Joop, Bedankt voor het invullen van een review en de feedback die je hierin geeft. We proberen de beste service te bieden en vinden het dan ook balen dat de levering én installatie van het nieuwe witgoed niet naar wens is verlopen. We willen dit dan ook graag voor je oplossen. Heb je momenteel al een installatieafspraak gemaakt met Exchange Logistics? Zo ja, wanneer zal deze plaatsvinden? We zullen dan spoedig nagaan wat we in deze zaak voor je kunnen betekenen. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht ChristaenJoop

1 maand geleden - Aan Coolbleu, Ik heb nu een afspraak op 21-07-2017 voor levering en plaatsing, omdat wij op deze dag verhuizen en ik daardoor pas in de namiddag op het nieuwe adres kan zijn, heb ik gevraagd of dat mogelijk was, hier kon men geen toezegging doen of dit mogelijk was, mogelijk is een nieuwe optie dan zaterdag de 22 ste anders hebben we het hele weekend kan mogelijkheid om te koken. Joop Achterhof

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste Joop, Bedankt voor je reactie. We vinden het fijn om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met Exchange Logistics. Zou je het een prettiger idee vinden om de afspraak op 22 juli te laten plaatsvinden zodat je zeker weet dat er iemand aanwezig is? We horen heel graag van je zodat we dit kunnen meenemen. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht ChristaenJoop

1 maand geleden - Dat zou de beste oplossing zijn. Groet, Joop achterhof

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste Joop, We zien dat je ook per e-mail contact hebt opgenomen met onze Klantenservice afdeling. Je hebt het leverdatum via Exchange Logistics kunnen wijzigen naar dinsdag 25 juli. De extra gemaakte kosten voor de levering zullen wij uiteraard vergoeden. Wij hopen dat het hierbij is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door ChristaenJoop