Klacht: Datum Bavaria Bier

op 14 januari 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

LS,

Op 17 oktober heb ik bij de grote AH in Eindhoven op de Limburglaan in de bonus 12 kratten (kleine) Bavaria gekocht. Dit deed ik omdat ik op 24 december 50 jaar zou worden een feest wilde geven op 22 december. Helaas is mijn moeder op 17 december overleden zodat ik het feest niet door kon laten gaan. Ik dacht; maakt niet uit, ik houd het feest in juni wel dan zal ik me wel iets beter voelen. Ik kijk op de datum van de flesjes en de einddatum van het bier is 19 maart 2019. Ik schrok hiervan. Vervolgens heb ik naar het filiaal gebeld om mijn klacht te melden. De bedrijfsleider, Bert van Brakel gaf mij geen geld terug of ander bier omdat ik geen bon had. Toen ik aangaf wel een bon te hebben kon het ook niet??? . Ik heb nog nooit bier gekocht dat nog maar 6 maanden geldig is. Bier wat ik in de winkel koop dient een houdbaarheidsdatum te hebben van minstens 11 maanden. Ik weet dat je niet altijd op de datum hoeft te kijken en dat het misschien nog wel smaakt in juni maar ik wil dat risico niet nemen. En als mijn moeder niet was overleden was het allemaal geen probleem geweest maar nu vind ik het niet prettig

Ik ben tevreden als ik het bier mag ruilen tegen bier wat een langere houdbaarheidsdatum heeft of graag mijn geld terug dat ik nieuwe kan kopen.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Alle klachten die gemeld zijn door sieth nijssen