Klacht: Oplichtingspraktijken

op 28 augustus 2018 over Dateplanet in de categorie Datingsites

Leuk, een abonnement genomen van 60 euro voor slechts 3 maanden. De ene knappe vrouw naar de andere komt voorbij. Deze willen dan ook allemaal fotos zien, maar dat kost extra geld om dat te kunnen doen. Het is een voorgeprogrammeerd zooitje, en klopt helemaal niet, omdat ook alle vrouwen zeer knap zijn. Had tegen een lid verteld dat haar foto niet echt zou zijn of vertrouwen. Wat denk je heel mijn account gedeactiveerd, en dat binnen 3 dagen. Blijkbaar dus helemaal geen leuke of knappe dame, maar een zwakbegaafde van dateplanet (zegt genoeg). Ik had daarom ook vervolgens een klacht opgesteld op precies dezelfde site. Wat gebeurde en toen: paniek bij dateplanet. Zij dreigde om negatieve feedback of bericht te verwijderen, anders zou ik ook me geld niet terugkrijgen. uiteindelijk dan ook overwogen om bericht te verwijderen, echter (wat te gewachten was) dat er helemaal geen geld werd terug gestort. Ik zou onbeleefd zijn en dateplanet tegen de spreekwoordelijke steentjes te hebben geschopt. De manier waarop ze met klanten omgaan is zeer laagdrempelig niveau en onbeschoft. Zelf zeggen ze weinig negatieve reacties of revieuws te krijgen. Als je goed doorzoekt op interner dan wordt anders gezien. Raad iedereen aan, als je echt wilt betalen voor een goed kwalitatief en klantvriendelijke datingsite te gaan naar lexa. Daar hebben ze teminste wat zij ook echt garanderen.

Geld terug, maar hoeft niet meer. Juridische maatregelen worden getroffen met daarbij voldoende bewijsstukken.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeeffreey