Klacht: Net betalend lid geworden, nu al ingetrokken

op 05 december 2019 over Dateplanet in de categorie Datingsites

Na maandenlang geen betalend lid te zijn geweest, nu leuke berichtjes van dames in de buurt. Als je daarop reageert vragen ze zonder uitzondering om een foto waarvoor je extra 30 euro betalen moet. Toen ik ging vragen of ze voor Dateplanet werkten om extra geld binnen te halen ben ik er door een voor kl………. uitgemaakt. Nooit grove taal gebruikt in een enkele reactie. Toen ik weer wilde reageren en mijn bericht wilde versturen was ik ineens geen VIP lid meer, dus maw 25 euro betaald voor 1 dag VIP een klachten lijn is nergens te vinden. Dit lijkt toch wel heel erg op oplichting

Wanneer ik mijn inschrijfgeld voor mijn VIP lidmaatschap volledig terug krijg gestort op mijn bankrekening NL65 INGB 0705 3533 62 waar ik het gisteren 4122019 betaald heb te 24,99 euro

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dateplanet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dateplanet nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht FerdieU

2 maanden geleden - Wat is hiermee gedaan, heb sinds december niets meer vernomen en het is nu maart. Wanneer krijg ik mijn gevraagde inschrijfgeld terug van Dateplanet Ad 24,99 euro

Alle klachten die gemeld zijn door FerdieU