Klacht: Verlenging en betaling

[email protected] op 03 maart 2025 over Date4friend in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere malen een betalingsopdracht gehad maar kon die niet betalen want ik heb geen visa en alleen daar kun je mee betalen uiteindelijke heb kunnen betalen via incassobureau.
Nu krijg ik opnieuw een nieuwe rekening voor een verlenging waar ik niet om heb gevraag.
Dus het hele proces gaat weer opnieuw beginnen
Ik heb Date4friend meerdere malen gemaild maar ze reageren gewoon niet hellemaal niet
Dus met andere woorden heeft me dit nu al 160 euro gekost tewijl het maar 80 euro kost.
Mijn vraag is hoe nu ????

Gewenste Oplossing:

Geschrapt worden als lid met directe ingang en de rekening vernietigen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Date4friend
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Date4friend

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 weken geleden - Hallo Ten eerste als om een verlenging gaat heb ik daar geen toestemming voor gegeven. En als het om een oude nota gaat deze heb ik betaald aan een Duits incassobureau. Die u op mij hebt afgestuurd puur omdat ik niet kan betalen want via uw site kan je alleen betalen via Visa. Maar als je dat niet hebt hoe moet je dan betalen. Meerdere malen u gemaild maar u reageert gewoon niet. Dus met andere woorden ik betaal niet trouwens ik gebruik uw site niet eens meer daar ik de liefde heb gevonden. J Zwik

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Date4friend nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]