Klacht: databundel

op 12 augustus 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb sinds 26-07 een abbo bij Youfone genomen omdat ze “voordelig” zouden zijn.
In de vakantieperiode is uiteraard te verwachten dat je databundel wel eens op kan raken. Nu blijkt bij Youfone (de goedkooptste??) dat als je buiten de bundel komt er maar liefst 10 cent per mb gerekend wordt wat gigantisch is!! Melding nee, wel als zij het risico te hoog vinden van de factuurwaarde.
Dit i.p.v. kosteloze data verlaging(traag internet) wat bij elke andere aanbieder gebeurt met melding om een tijdelijke verhoging te kopen. Ook dit is bij hun geheel niet mogelijk. Vandaag is mijn databundel volledig geblokkeerd omdat er 103,10 buiten de bundel verbruikt was(maar 1030 mb voor € 103,10??). Dit is gewoon waanzin en pure flessentrekkerij!! Wordt ook niet gemeld en de verrassing is het cadeau voor de klant.

Niet

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 16 augustus 2016 om 11:20 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:38 geantwoord

Antwoord is verschuilen achter de voorwaarden. Zelfs toen ik 1 dag vooraf de schrik mijn Youfone app nakeek stond erbij doodleuk dat ik mijn 1500 mb op was. Maar.. Er stond niks op de meter of het overschreden is. Kortom meter gaat tot wat je bundel is en erbuiten is niet te zien op de bundelmeter. Al met al slechte oplossing en geenszins naar tevredenheid !!

Alle klachten die gemeld zijn door frankOD