Mijn Klacht:
Beste medewerker,
Ik bleek over mijn Data verbruik te zitten. Dit terwijl ik een gebruik heb van 4.0 GB. Lijkt me dus onmogelijk om hier overheen te gaan.
Na contact opgenomen te hebben met Vodafone, konden ze niet uitleggen waar dit vandaan kwam ‘ik zat gewoon over me data verbruik heen’.
Ik heb me hierbij maar neergelegd, maar na de uitzending bij radar over het data verbruik bij Vodafone blijkt dat ik niet alleen ben met dit probleem.
Gewenste Oplossing:
Graag het gewenste bedrag terug storten.

