Klacht: Data stress

op 20 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben begin dit jaar geëmigreerd naar Duitsland.
Omdat mijn abonnement nog een ruime periode loopt en ik ook nog veel in Nederland ben. Heb ik geprobeerd met Vodafone daar een aanpassing voor te krijgen in mijn abonnement. De oplossing die ze voor mij hadden was 3 x zo duur als bij een andere aanbieder. Daar was verder niet over te onderhandelen.
Ik heb toen gevraagd om mijn abonnement af te kopen.. Het voorstel van Vodafone verbaasde mij nog meer!!! De 11 maanden die ik nog te gaan heb is om af te kopen nog duurder dan het normaal te laten uitlopen.
Ik heb ruim 25 jaar een abonnement bij Vodafone nu zelf met twee nrs. Een van 50 euro per maand en een van 60 euro per maand. Dat is buiten het buitenland gebruik. Daardoor kom ik regelmatig over de voor beide abonnementen 150 euro per maand.
Met de wetenschap dat Vodafone de duurste van Nederland is in zijn buitenland dekking plus het feit dat vanaf juni volgend jaar de regelgeving hiervoor word veranderd, voel ik mij door Vodafone bijzonder slecht behandeld.

Een nette en betaalbare oplossing voor de resterende abonnements periode

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mor-gen