Klacht: Dat ik een factuur heb € 99.- bij hun maar ik kreeg korting van € 24.- als ik snel reageer is het € 75.-

op 05 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Reactie van de melder van de klacht Dhr. R.v.Gulik

10 maanden geleden - Door een telefonische benadering wist ik niet zo snel te reageren ook omdat ik een hersenletsel heb. N.A.H ( niet aangeboren hersenletsel ). Ik hoop dat jullie iets aan deze situatie kunnen veranderen. Met vriendelijke groet René van Gulik

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. R.v.Gulik