Klacht: Dankzij Van Arkel nog meer ellende dan met de persoon waar ik geld van moest ontvangen.

op 24 maart 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Zeer slechte ervaring als opdrachtgever! Klant betaald zijn factuur van €1200 niet. Van Arkel zou het geld voor mij gaan vorderen. Kunnen ze niet, moeilijk, moeilijk. Vervolgens wel mij als opdrachtgever een factuur voor de gemaakte kosten sturen van €1200. Slecht advies, ben slecht op de hoogte gehouden en zit nu met een verlies van €2400,- Dankzij Van Arkel nog meer ellende dan met de persoon waar ik geld van moest ontvangen.

Van Arkel zou in mijn ogen pas betrouwbaar zijn wanneer zij de kosten zelf voor hun rekening nemen. Nu krijg ik hun probleem/ kosten erbij inplaats van dat ze het zouden oplossen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Geachte meneer van Maaren, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Deze is zoals u weet in behandeling genomen door de afdeling accountmanagement. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 21 april 2017 om 14:19 geantwoord