Klacht: Bedrijf laat consumenten de dashcam naar China terugsturen

DYSAMA op 03 mei 2020 over Damn Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb 2 dashcams besteld bij www.mijndashcam.nl n.a.v een online reclame. De levertijd was 2 wkn, maar dit werden er 5. Ik haalde de benodigde sdkaartjes, zodat ik ze kon testen. Het beeld was best goed voor de prijs. Echter werken de dashcams alleen als er een rechtstreekse stroomvoorziening is. Dit betekent dat ze dus continu via een draad aan de oplader liggen. Nu ligt mijn telefoon ook vaak aan de oplader en dit geldt ook voor de tablets van mijn 3 kinderen. Ik had een dashcam voor voor en achter, maar de dashcam voor achter kan dus nooit aan de stroomvoorziening. Daarnaast is het ontzettend irritant dat ze niet opgeladen kunnen worden, want de draad hangt precies in je gezichtsveld. Daarom wilde ik ze terugsturen. Antwoord: Ik moet ze ongebruikt terugsturen naar China met geregistreerde post….. Dit kost mij evenveel als het totaalbedrag van de dashcams.
Dit blijkt allemaal in de kleine lettertjes te staan. Ik heb echter expres voor een Nederlands bedrijf gekozen, omdat ik slechte ervaring heb met electronica uit China en we hier in NL als consument veel beter zijn beschermd tegen slechte producten. www.mijndashcam.nl krijgt wel commissie, maar wil de klant niet helpen met een gepaste oplossing. Ook staat er op de website niet dat de dashcams altijd een rechtstreeks stroomtoevoer nodig hebben. Op de foto’s en plaatjes zie je ook geen draadjes lopen.

Geld terug en producten naar een NL adres terug kunnen brengen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Damn Fashion over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Damn Fashion in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Damn Fashion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Damn Fashion

Heeft op 03 mei 2020 om 11:05 geantwoord

Dit gaat niet over ons bedrijf ! Graag klacht bij het juiste bedrijf plaatsen

Wij zijn een webshop met woonartikelen en geen dashcams wat het ook mag zijn
Graag reactie verwijderen en bij het juiste bedrijf plaatsen
Onze webshop is www.damnfashion.nl het niet het adres wat u opgeeft
Vriendelijke groetjes Claudia

Alle klachten die gemeld zijn door DYSAMA