Klacht: Bedrijf is onbereikbaar/ bestelling betaald echter niet geleverd

M.C. Laseur op 12 oktober 2021 over Damn Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 26 september een lamp besteld en betaald voor het bedrag van €249,– en ondervermelde mail ontvangen.

Geachte heer, mevrouw, Laseur,

Hartelijk dank voor uw bestelling, met factuurnummer INV20141169. Wij hebben uw betaling ontvangen en zullen het pakket zo spoedig mogelijk verzenden. Voor de levering van de skull krijgt u een smsje met de dag en de tijd dat we de skul komen leveren, dit doen we persoonlijk.
Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u van ons een bevestiging een track en trace code of een tijdsindicatie ( voor de skulls ) via een sms.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor eventuele vragen kunt u gebruik maken van het online ticketsysteem op onze website www.damnfashion.nl. U kunt hiervoor in-loggen via de site.

Vriendelijke groet,

Damn Fashion

Ik probeer hen telefonisch en per app en messenger te bereiken omdat ik wil weten wanneer de lamp geleverd wordt. Echter hierop krijg ik geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen.

Levering van de bestelling

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Damn Fashion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M.C. Laseur