Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 11 januari 2019 over DailyHealthshop.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 december j.l. een bestelling geplaatst. Deze direct betaald en ook een bevestiging van hun ontvangen dat ik de artikelen binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Daarna helaas niets meer van hun vernomen. Heb Dailyhealthshop proberen te bellen maar zijn telefonisch niet bereikbaar door een storing en al 2 x gemaild maar reageren nergens op.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik alsnog mijn bestelling of zie ik graag mijn geld retour.

Met vriendelijke groet,

Rachelle Timmermans

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DailyHealthshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DailyHealthshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rachelle1980