Klacht: Dagelijks minimaal 20 minuten vertraging lijn 21

op 21 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

Ik maak al een aantal jaren met tevredenheid gebruik van jullie diensten. Helaas heb ik de laatste drie weken wat frustraties. Ik sta elke dag namelijk minimaal 20 min te wachten op lijn 21, ik sta bij halte merkelan beetsterzwaag en reis dan naar de knipe (richting heerenveen). Ik vind het erg vervelend dat deze lijn steeds zoveel vertraging heeft waardoor ik erg lang sta te wachten en hierdoor steeds laat thuis ben. Hierdoor is het reizen met de bus voor mij een stuk minder fijn. Ik hoop dat jullie het probleem kunnen achterhalen en hier actie op kunnen ondernemen. Graag krijg ik van jullie even een terugkoppeling.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bussen rijden volgens het reisschema.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Maaikeb, Wat balen dat lijn 21 steeds vertragingen heeft. Op welke tijden gebeurt dit? Dan stuur ik je klacht door naar de regio. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Maaikeb

4 maanden geleden - Het betreft de bus van 17.16

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 18:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maaikeb,

Dank je wel voor je aanvulling! Ik stuur je klacht door naar de regio zodat dit besproken kan worden met de chauffeurs.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Maaikeb