Klacht: GERETOURNEERD KOUDSCHUIM KUSSEN

stebah op 25 januari 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangezien mijn man ook een koudschuim kussen heeft, bestelde ik een bij de Limburger.De eerste nacht werd ik wakker van nekpijn, weggelegd.
Na een week weer geprobeerd, weer nekpijn. Weggelegd om weer te proberen, toch maar niet gedaan. Kwam zelfs bij de ostheopaat terecht.
Het koudschuimkussen van mijn man gaat overdag weer in de normale stand terug. Dit kussen niet, bleef plat en hard, nu nog steeds.Ik heb het toen op advies van Niek Hoppelman teruggestuurd met verzendkosten .
Kreeg het vandaag terug in originele verpakking NIET EENS een afzender. Na opening ook geen begeleidend schrijven, wel mijn eigen geschreven briefje. Heb meteen gebeld met Saskia Kreemers. Zij vertelde me, dat
gisteren de voicemail was ingesproken, maar hier was geen bericht te zien. Had beter op mijn brief kunnen reageren.Ook vertelde ze dat kussens niet geruild kunnen worden,waarop ik antwoordde, dat er bedrijven zijn waar je 2 maanden een matras kunt uitproberen, waarop zij weer zei dat jullie een krant waren en GEEN winkel. OK, dan moeten jullie je hier niet mee bezighouden.Er waren nergens voorwaarden vermeld ook niet dat terugsturen NIET mogelijk was. Wij zijn reeds 48 jaar klant, maar dit had ik dus NOOIT verwacht. KLANTVRIENDELIJKHEID laat hier te wensen over en wat dacht U over SERVICE?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugontvang plus verzendkosten. En tevens bij artikelen,. die niet teruggestuurd mogen worden, een DUIDELIJK VERMELDING.,
Ik denk, dat ik niet meer snel iets bij de Limburger zal bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 25 januari 2017 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Habets,

U heeft een traagschuimkussen bested. Hierbij is aangegeven dat u het terug kon sturen in de originele, gesealde, verpakking. U heeft het kussen in een open plastic zak teruggestuurd. Uit hygienische overwegingen kunnen wij daarom het kussen niet terugnemen en u ook niet het geld terugstorten. Het staat ook duidelijk in de voorwaarden (ongeopende originele verpakking).

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie Goessens

Alle klachten die gemeld zijn door