Mijn Klacht:
Aangezien mijn man ook een koudschuim kussen heeft, bestelde ik een bij de Limburger.De eerste nacht werd ik wakker van nekpijn, weggelegd.
Na een week weer geprobeerd, weer nekpijn. Weggelegd om weer te proberen, toch maar niet gedaan. Kwam zelfs bij de ostheopaat terecht.
Het koudschuimkussen van mijn man gaat overdag weer in de normale stand terug. Dit kussen niet, bleef plat en hard, nu nog steeds.Ik heb het toen op advies van Niek Hoppelman teruggestuurd met verzendkosten .
Kreeg het vandaag terug in originele verpakking NIET EENS een afzender. Na opening ook geen begeleidend schrijven, wel mijn eigen geschreven briefje. Heb meteen gebeld met Saskia Kreemers. Zij vertelde me, dat
gisteren de voicemail was ingesproken, maar hier was geen bericht te zien. Had beter op mijn brief kunnen reageren.Ook vertelde ze dat kussens niet geruild kunnen worden,waarop ik antwoordde, dat er bedrijven zijn waar je 2 maanden een matras kunt uitproberen, waarop zij weer zei dat jullie een krant waren en GEEN winkel. OK, dan moeten jullie je hier niet mee bezighouden.Er waren nergens voorwaarden vermeld ook niet dat terugsturen NIET mogelijk was. Wij zijn reeds 48 jaar klant, maar dit had ik dus NOOIT verwacht. KLANTVRIENDELIJKHEID laat hier te wensen over en wat dacht U over SERVICE?
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld terugontvang plus verzendkosten. En tevens bij artikelen,. die niet teruggestuurd mogen worden, een DUIDELIJK VERMELDING.,
Ik denk, dat ik niet meer snel iets bij de Limburger zal bestellen.
