Klacht: Geen krant

op 01 november 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Dit is al de zoveelste keer dat er geen krant wordt bezorgd. Bellen helpt niet krijg je bandje met: storing in de drukkerij. Als dit zo is dan is het een slechte drukkerij want dat is iedere week. Makkelijk om zo je klanten te bedotten met dit bericht. Neem dan een andere drukkerij, maar zeker niet deze Belgische. Dit kan je de klanten niet aan doen. Wij betalen voor de krant. Als dit nig een paar keer voor komt zeggen wij de krant op.
Mevr. Rieter.
Neptunushof 44
6215 XV Maastricht

Als de krant bezorgd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 01 november 2017 om 11:59 geantwoord

Geachte mevrouw Rieter,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U vandaag wederom geen krant heeft ontvangen.
Uiteraard hebben wij dit gemeld bij ons distributiecentrum met het dringende verzoek om dit met de bezorger op te nemen, aangezien dit Uw vierde melding binnen afzienbare tijd betreft.
Nabezorging is sedert 2013 helaas niet meer mogelijk. Wel zal de niet ontvangen krant worden verrekend met Uw abonnementsgeld.

Onze excuses voor dit ongemak

Hopend U voldoende te hebben geinformeerd

P. Gennotte-Luijs
Medewerkster Backoffice-Klantenservice

Heeft op 09 november 2017 om 10:50 geantwoord

U heeft dit doorgegeven, maar we ontvangen nog steeds heel ongeregeld een krant.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Rieter