Klacht: dacht dat mijn contract afgelopen was

op 30 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik dacht dat mijn contract in april 2016 afgelopen was.en ben overgestapt naar Ziggo.Ik dacht dat zij alles geregeld hadden bij u.
Dus in April naar Ziggo toe niet gedacht dat ik een rekening zou krijgen van u voor het overstappen van nog een aantal maanden.
Ik schrok verschrikkelijk toen ik dat bedrag zag en dacht hoe kan dit alles is goed geregeld.
Als ik geweten had dat ik nog een rekening van u zou krijgen had ik nog wel een jaar bij u gebleven want als je weet dat je nog moet betalen ga je niet weg. ben 20 jaar klant geweest bij u maar omdat ik alles van Ziggo hebt dacht ik ook mobiel maar ,als ik alles geweten had ik bij u gebleven ik hoop dat u iets voor mij kan doen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als u de rekening intrekt voor mij ik heb dit niet geweten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Opahansie