Klacht: Daar stond ik dan inmiddels 00:30

op 24 januari 2014 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een retourtje dat me 29-08-2013 een terugreis garanderen van alhoceima naar Amsterdam althans dat dacht ik )
Op de luchthaven aan gekomen bleek dat er een overboeking had plaatsgevonden en ik dus niet mee kon …… šŸ™
Ondanks dat mijn naam gewoon op de passagier lijst stond , na over en weer geloop van de medewerkers bleek dat er geen plaats was voor mij en 5 andere …
Er werd mij vriendelijk maar dringend verzocht de luchthaven t verlaten gezien dat de laatste vlucht was van de dag , en of ik om 9 uur maar even wilde terug Bellen om verdere bevestigt OF we die maandag van Nador meekonden.. DAAR STOND IK DAN !!!
Dus maar een taxi gepakt en weer terug gekeerd naar de familie
Heb die zelfde nacht nog een 3 keer zo duure vlucht kunnen bemachtigen…, maar dan wel via tetouan met eind bestemming luige T was inmiddels vrijdag ochtend en dus verteld dat ik dat ik mijn terug vlucht via terouan ga nemen gezien ik anders 5 dagen vertraging zou oplopen als ik op alternatief moest wachten …

In Nederland aangekomen netjes mijn klacht gemailt naar nuhr , bij de inspectie van leefomgeving en transport z’n standerd formulier voor gebruikt …
Bevestig van ontvangst gekregen ….
En toen zou ik binnen 6 weken wat horen , en dat kreeg ik ook tot mijn verbazing had ik ongelijk en was er geen sprake van een overboeking …
Na tig keer bellen met de persoon in alhoceima daarna ook nog eens zijn leidinggevende , die beiden de overboeking overigens gelijk bevestigen , word t ook telefonisch bevestigt van de medewerkster van nuhr zelf … En om t beginnen zou in me vlucht kosten vergoed krijgen , en dat zou gelijk gebeuren en over een compensatie zou ik nog formulieren toegezonden krijgen … Niets meer gehoort , als ik bel is de persoon of vrij of ziek of met pauze …. En geen enkel andere collega kan t afhandelen ( een zaak wat volgens hun toezeggingen al afgehandeld was )
Omdat de reis tevens een emotionele lading had gezien m’n reis als begrafenis als doel had , en me machteloos begon t voelen toen belofte na belofte niet nagekomen werd heb ik besloten mijn klacht bij zowel de consumentenbond als bij de ilt voor gelegt , en met hun advies tracht ik naar de kantonrechter t gaan ….
Heb nuhr dit ook geschreven en geen enkele reactie

IK DURF NOOIT WEER EEN VLUCHT T BOEKEN BIJ NUHR …. Niet om de overboeking maar om de manier hoe ze met me zijn om gegaan … EN ADVIESEER T MIJN FAMILIE VRIENDEN COLLEGA’S EN KENNISSEN OOK ten ZWAARSTE AF !!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil ten eerst dat er met recept met me word omgegaan , en wil schadeloos gesteld worden ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dit is een gedateerde klacht die via een foutieve klachtenpagina is binnengekomen. Dat is de reden waarom deze destijds niet door ons is behandeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw melden.
Dit is een gedateerde klacht die via een foutieve klachtenpagina is binnengekomen.
Nuhr

Alle klachten die gemeld zijn door Lady diva