Klacht: Oplichting

m.anoniem88 op 20 maart 2025 over Cvneed in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een brief ontvangen over een openstaande factuur. Dat ik een abonnement voor een cv nog moest betalen. Ik zie ook dat het om een 3de verhoging gaat. Ik vraag me af hoe het is verhoogd naar de 3de, aangezien ik geen brieven heb ontvangen van de 1ste en 2de verhoging. Bij de eerste verhoging was het ´14,50, bij de tweede verhoging was het ´40,00 en bij de derde was het ´74,50. Mijn moeder heeft alsnog het bedrag betaald en ik heb mijn abonnement netjes opgezegd. Ik heb ook het bewijs van de betaling opgestuurd en alsnog zeggen ze dat het niet van mij is. En opeens komen ze weer met €130 terwijl ik het voor die brief van 130 euro al het bedrag had betaald en mijn abonnement heb opgezegd. En ze hebben geen eens een telefoonnummer om mee te communiceren en reageren laat op mails.

Gewenste Oplossing:

Dat het stop wordt gezet en ze mij niet meer lastig gaan vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cvneed

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cvneed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.anoniem88