Klacht: Niet gewenste abonnement

H.Toornvliet op 22 juli 2016 over Crosmo in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot nu toe 84,85 euro betaald voor 32 pillen. Tweemaal heb ik een e-mail verstuurd om te stoppen met Pure Product. Nu moet ik zonder reden en product 6,95 euro betalen. Als ik betaal waar ligt de grens. Nergens wordt aangegeven hoe ik het abonnement kan stoppen.

Gewenste Oplossing:

Ik betaal de 6,95 euro als ik de garantie krijgt dat het abonnement wordt opgeheven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crosmo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crosmo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Crosmo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Crosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Crosmo

Heeft op 05 augustus 2016 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Huug Toornvliet,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. Wij hebben u reeds uitgeschreven voor vervolgzendingen. U ontvangt geen producten meer van ons. Zoals wij aangaven in onze eerdere e-mail, is het helaas niet mogelijk om het proefpakket te retouneren. Het product is gratis en u betaalt enkel verzend en handelingkosten.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door