Klacht: Aanmaningen van producten die ik nooit besteld heb

op 23 mei 2016 over Crosmo in de categorie Gezondheidswinkels

Voor een paar maanden terug ooit een proefpakket besteld welke gratis zou zijn maar wel even 6,95 verzendkosten betalen voor een brievenbus pakketje. Dat bedrag heb ik netjes betaald maar verder nooit toestemming gegeven voor vervolg pakketten en of bedragen van mijn rekening af te schrijven en al helemaal niet voor producten die je helemaal niet krijgt. Nergens heb ik een handtekening gezet of is er duidelijk om mijn toestemming gevraagd. Nu krijg ik een aanmaning van incasso bureau Alektum of ik even 65,61 wil betalen. Dat ga ik dus echt niet betalen!

Ik ben pas tevreden wanneer ik niet meer bedreigd word met aanmaningen met verzoek tot betaling en het bedrijf zijn verantwoording neemt voor deze frauduleuze praktijken. Want betalen doe ik echt niet!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crosmo

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Crosmo in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Crosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Crosmo

Heeft op 13 juli 2016 om 09:01 geantwoord

Beste A.E.K. Burer,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Annuleren van de proefzending is helaas niet mogelijk

Tevens informeren wij u dat u samen met het proefpakket een maand pakket zal ontvangen. Wanneer deze niet binnen 14 dagen retour wordt verzonden, ontvangt u van ons een factuur.

Onze voorwaarden kunt u terug vinden op: www.pureproducts.nl

Klantenservice Pure Products

Alle klachten die gemeld zijn door Saraitje