Klacht: Frauduleuze praktijken

op 25 mei 2016 over Crosmo in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf houdt zich totaal niet aan de wet! Je zit zonder dat je het weet aan een abonnement vast en haalt ongevraagd geld van je rekening af, heb hier geen toestemming voor gegeven. Mijn advocaat zal ze voor de rechter slepen als ze dit niet op een gepaste manier oplossen!

Gewenste Oplossing:

Dat ik geen ongegronde aanmaningen krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crosmo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crosmo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Crosmo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Crosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Crosmo

Heeft op 13 juli 2016 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

  
Beste A.E.K. Burer,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Annuleren van de proefzending is helaas niet mogelijk

Tevens informeren wij u dat u samen met het proefpakket een maand pakket zal ontvangen. Wanneer deze niet binnen 14 dagen retour wordt verzonden, ontvangt u van ons een factuur.

Onze voorwaarden kunt u terug vinden op: www.pureproducts.nl

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Pure Products

Alle klachten die gemeld zijn door Saraitje