Klacht: Croissants

op 29 april 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Elke zaterdagochtend fiets ik speciaal naar Dirk om volkoren Croissants te halen voor het ontbijt. Dan rijd ik de Lidll en Albert Heijn voorbij. Vanmorgen werd mij verteld dat de volkoren Croissants uit het assortiment zijn gehaald. Wat vreemd, ze liepen toch goed? Ja dat wel mevrouw maar dat Is het besluit van het hoofdkantoor.
Wat de reden van het besluit ook mag zijn er zijn meer klanten die teleurgesteld de zaak verlieten en dat lijkt me geen goede zaak.
In het vertrouwen dat er zeer binnenkort weer volkoren Croissants liggen, groet ik u vriendelijk.
Maar. M. A. van Beurden.

Als er weer volkoren Croissants in uw winkelwagen liggen. Aan uw personeel ligt het niet die zijn heel voorkomend en vriendelijk.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 11 mei 2017 om 14:07 geantwoord

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als uw favoriete meergranen croissant niet meer verkrijgbaar is. Helaas is voor deze variant te weinig interesse. Jaarlijks wordt het assortiment geëvalueerd en geoptimaliseerd. Om deze reden kan het voorkomen dat een brood uit het assortiment is verdwenen. Daarvoor in de plaats hebben we wel een aantal andere broden in ons assortiment opgenomen; een alternatief voor de meergranen croissants kan ik u helaas niet aanbieden.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op. Graag tot ziens in onze winkel.

Bericht van Dirk van den Broek

6 maanden geleden - Per e-mail rechtstreeks beantwoord. Klantenservice Dirk SD M1704 10691

Alle klachten die gemeld zijn door riavanbeurden@kpnplanet.nl