Klacht: Criminele Uber Chauffeur voor het terug bezorgen van verlorloren voorwerp in taxi

op 04 september 2018 over Uber in de categorie Taxibedrijven

De Uber Chauffeur Mohamed, beloofde nadat ik hem had gebeld kort nadat ik de taxi verlaten had dat hij mijn mobile af zou geven bij mijn partner thuis.

Alleen deze chauffeur had andere plannen en koos ervoor om geen goede klantenservice te geven, maar liever voor oplichting crimineelgedrag te gaan.

Deze chauffeur heeft zich naar mijn partner voorgedaan alsof hij een gewone passant was op straat die mijn mobiele vond. En eiste dat hij een vergoeding van €100 als vindersloon van mij zou krijgen. De foto van de chauffeur komt overeen met de crimineel die hier mijn mobiele kwam afgeven en zijn geld kwam innen.

Ik ben erg teleurgesteld in de reactie van de klantenservice van Uber.

Ik laat het er niet bij zitten en dien een officiële aanklacht in over de chauffeur en Uber.

Astrid Verveer

Ik eis een verontschuldiging van Uber en dat ze serieus met mijn klacht om gaan.
Jammer dat er ook rotte appels als chauffeur voor Uber werken, die liever het criminele pad op gaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ubermobiel