Klacht: Creditcard bedrag nog steeds niet afgeschreven + niks horen over retourzending

op 20 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb al bijna een maand geladen een bestelling gedaan bij H&M met creditcard. Het bedrag is echter nog steeds niet op mijn creditcard te zien, terwijl dit normaal gesproken gelijk te zien is wanneer je pakket is verzonden. Ik vind dit vreemd en ben bang dat ik straks misschien een aannaming krijg, terwijl dit niet mijn fout is. Ik heb de H&M een mail gestuurd, maar nog steeds geen bericht ontvangen.

Tevens heb ik een artikel terug gestuurd, ook hier heb ik nog niks over gehoord. Terwijl je normaal gesproken een mail krijgt wanneer ze de retourzending hebben ontvangen.

Morgen ga ik ook proberen te bellen, maar ik maak me toch zorgen, omdat veel mensen hier ook zeggen dat de klantenservice slecht te bereiken is. Het zou jammer zijn als ik straks voor extra kosten moet opdraaien, terwijl ik er alles aan heb gedaan dit op te lossen.

EDIT: Klantenservice gebeld, geholpen door een vriendelijke mevrouw. Het probleem werd opgelost zeiden ze.

Wanneer het bedrag op mijn creditcard te zien is (zonder eventuele extra kosten) en wanneer het bedrag van de retourzending word terug gestord.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AlmaMNN