Klacht: ASOCIALE BEHANDELING, STAAN ZE OM BEKEND IS ONS AL VERTELD

op 12 juni 2014 over crazy pianos in de categorie Horeca

Wij, mijn date en ik besloten bij Crazy,s piano te gaan eten, bestelden een sáté met rijst en frites a 17,95 euro per portie en drinken. Het was koud aangeleverd en wij meldden dit bij de ober. Deze zou het aan de keuken doorgeven. Als reactie werd ipv het eten wel op te warmen ons een drankje aangeboden ( ? ), daar mochten wij het mee doen. Later werd ons het drankje bezorgd, de ober had meerdere drankjes op zijn dienblad staan ( o.a. koffie en capuchino ). Hij struikelde half en de hele lading kwam op mijn vriendin terecht, over haar haren, bloes, broek en in de schoenen, tot in haar B.H. en slipje. Natuurlijk excuses en de tafel werd schoongemaakt. Zij moest zich maar redden op het toilet, zich schoonmaken etc. Er is haar niets aangeboden, een schoon kledingstuk, het aanbieden om de stomerijkosten te vergoeden en een extra drankje aanbieden was blijkbaar géén origineel optie meer. Mijn vriendin besloot eerder dan gepland om te stappen, alles plakte onder haar kleding.Ik ben stom geweest, ik had niet moeten afrekenen, dat is blijkbaar nu een bewijs dat wij naar tevredenheid hebben gegeten en gedronken, niets is minder waar. In mijn schrijven aan Crazy Piano,s werd niet adequaat gereageerd, heb al twee keer moeten bellen of de brief al in behandeling is genomen maar drukte ( meer klachten ? ) is een oorzaak waarom er niets gebeurd. Tussen neus en lippen door is mij al medegedeeld dat er niets vergoed gaat worden en niets wordt aangeboden. Heb de naam Crazy Piano,s nooit begrepen, nu echter begrijp ik waarop dat crazy slaat en de piano,s behoren tot het interieur.

Ik zou tevreden zijn geweest indien Crazy piano,s ons aangeboden had om ons dagje op hun kosten over te doen. Echter met een warme maal, saté menu incl. drinken, zonder een hete douche over haar heen. Is dit nu teveel gevraagd na zo,n belevenis. ? We hadden ook meer kunnen eisen maar het is ons niet te doen om ergens van te profiteren. Nu vragen we alleen wat ons toe moet komen.

LEIDING CRAZY PIANO,S, JULLIE MOETEN JE SCHAMEN DAT JE ZO MET KLANTEN OM GAAT.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over crazy pianos

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over crazy pianos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Tyson team