Klacht: covid19

op 23 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AH was voor mij een voorbeeldwinkel m.b.t hygienevoorzorgmaatregelen in deze corona tijd. Het beleid bij AH XL in Tilburg is recent veranderd. Je moet zelf, op redelijke afstand een winkelwagen halen, die is niet schoon’ en bij de ingang binnen kun je het zelf schoonmaken. Er staan wel twee personen bij de ingang om iedereen op deze verandering te wijzen!!! Wat schiet je er mee op? Veel ontevreden klanten en een zelfde personele inzet. Volgens mij een misser en zeker niet waardig aan AH.

Gewenste Oplossing:

Een normaal maar wel serieus antwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sporten47