Klacht: coulanceregeling reparatie samsung smart tv

op 19 mei 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 28-10-2015 zet ik mijn tv aan, na een paar minuten deed het beeld gek en daarna was de kleur rood veranderd in licht paars, ik heb daarover gebeld met Samsung die mij doorstuurde naar hun servicepunt.
Door omstandigheden moest ik dit helaas uitstellen tot 2 weken geleden.
Ik heb toen contact opgenomen met het servicepunt, die vertelde mij als u de aankoop bon heb mail die even door, dan komt u in aanmerking voor een coulance regeling, aankoop bon opgestuurd, en kreeg de volgende E-mail.
Wij kunnen u Samsung tv op basis van u aankoopbewijs onder coulance herstellen,
De reparatiekosten kunnen oplopen tot maximaal 307.50 euro, kosten boven dit bedrag zal Samsung volledig voor haar rekening nemen.

Dit is toch geen coulanceregeling eerder een wurg regeling, ik heb toen Samsung gebeld, wordt van kastje naar de muur gestuurd, maar zijn het wel met mij eens, maar ze zeide mij, wij zitten ook gebonden door het hoofdkantoor, wel werd mij verteld dat als het beeldscherm vernieuwd moet worden dat kost ruim 700 euro en die meerprijs word dan vergoed door ons, belachelijk, ik weet bijna zeker dat de reparatiekosten net onder de 300 euro zal bedragen en dan is er van een coulance regeling geen spraken,
Ik hoop dat u hieraan wat kan doen, bij voorbaat dank .

Joop de beer

Ik hoop op een correctie van de coulanceregeling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door travvic1941