Klacht: Coulance

op 28 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn philips televisie is na 4 jaar er mee op gehouden. Toen ik contact opnam met philips voor en reparatie vroegen ze om de aankoopbon. Vanwege een verhuizing heb ik deze nu niet meer maar de medewerker gaf mijn verkoop punt wellicht nog een bon kan opleveren. De televisie heb ik destijds bij de Philips my shop gekocht dus ik belde ze op om een bon te vragen. Daar bleek dat ze 2 jaar geleden op een nieuw systeem zijn overgestapt en mij daardoor geen bon kunnen geven.
Ik kan via een bankafschrift op de minuut aangeven wanneer ik de tv heb gekocht en op de website netjes het product aangemeld. Maar de service afdeling geeft aan enkel aan een bon voldoende te hebben om in aanmerking te komen voor de coulance regeling. Ik vraag me af wat het doel is van een coulance regeling, ik neem aan klanten tevredenheid verhogen… Erg bureaucratisch dit!
Bovendien ben ik erachter gekomen dat dit problemen (kapot gaan van het moederbord) een veel terugkomend probleem is. Voor een televisie van bijna 1000 euro mag je toch wel verwachten dat hij het iets langer doet!

Indien ik toch voor de coulance regeling in aanmerking kom.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door drekko