Klacht: Niet ontvangen en vervolgens niet meer leverbaar

op 16 november 2018 over Cosmopolitan in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Abonnee geworden bij cosmopolitan. Geld meteen afgeschreven. Maar de maand van ingang niet ontvangen. Vervolgens vele telefoontjes verder met 10 minuten wachttijd. Beloven steeds het na te sturen, maar na het laatste telefoontje, blijkt tijdschrift op te zijn? Maar heb ik nog 3 maanden recht op nasturing? Hoe vreemd. Mijn vraag een tegoedbon te sturen zodat ik het in de winkel kan halen, kan niet. Abonnement opzeggen en geld terug kan niet. Vreselijke klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze me of een tegoedbon sturen zodat ik hem in de winkel kan kopen of het geldbedrag op mijn rekening zodat ik hem in de winkel kan kopen.
Of in het ergste geval, hele abonnementsgeld terug en einde COSMOPOLITAN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cosmopolitan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cosmopolitan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loesteun