Mijn Klacht:
Onlangs heb ik twee koelfans besteld bij Osmo, maar deze zijn nooit geleverd. Ondanks een melding dat de bestelling was afgeleverd, heb ik niets ontvangen. Na mijn melding reageerde Osmo zeer traag en zij zouden de bestelling na verificatie van het afleveradres opnieuw versturen, maar ik heb hier nooit meer iets van gehoord. Na het annuleren van de gehele bestelling en het verzoek om mijn geld terug, blijft het stil. Dit voelt voor mij als oplichting en ik heb inmiddels alles doorgestuurd naar mijn rechtsbijstand.
Gewenste Oplossing:
Ik eis mijn geld terug.

