Klacht: 3 behandelingen en een illusie rijker en 650 euro lichter

Susy Sobral op 07 juni 2017 over Cosmo in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27 maart voor het eerst naar Cosmo Zoetermeer
Voor granny grey, ze hebben gekeken en dat ging niet in een keer gebeuren maar bij de 3e keer was het granny grey en ik blij met het antwoord van hun.
Na 5 uur € 162,50 betalen nieuwe afspraak gemaakt voor de 2e fase. 27 april werd mijn haar opnieuw ontkleurd en balayage overheen een zitting weer 5 uur en resultaat ik was blond en geen warme tinten te zien ik was klaar voor de laatste fase, ik blij stapje dichterbij even betalen €245 euro Maar goed je hebt een doel. Afijn afspraak gemaakt voor de laatste fase 2 juni 2017 was het zover granny grey ik ging zitten en ineens had ik warme tinten en moest er ineens meer tijd gereserveerd worden en werd 6 behandeling gedaan??? Toner, balayage met ontkleuring en uitgroei dan weer een toner en dan de kleur na 7,5 uur zonder iets te eten (afspraak 11:00 en 18:24 reken ik af) was ik niet granny grey maar mislukte as blond met koper rand Even voor de duidelijkheid ik heb alle drie keren de plaatje laten zien wat ik wilde en hoe ik wilde. Alles bij elkaar ben ik bijna 650 euro lichter en nog lang niet bij granny grey er werd nog sarcastisch gedaan nou je moet nog 2 keer komen dan zijn we er ….. pardon tel even met mij mee kom ik over 1000 euro??? Nee sorry ik trap er niet meer in, dat is wel lekker geld verdienen zo Ik een klacht mail naar hoofdkantoor van Cosmo gestuurd met alle foto\\\\\\\’s en bedragen en parkeer kaart van de 7,5 zitting en tot vandaag geen reactie vanmiddag telefoon opgepakt en nou er is niemand en diegene die de klachten doet is er morgen dus stuur maar even opnieuw dan leest ze morgen ??? Ik heb al 2 mails gestuurd wat is daar mee gebeurd? Dus opnieuw alles gestuurd maar lijkt wel de belastingdienst
Nee voor mij geen Cosmo meeer never nooit meer ze doen het puur voor het geld en niet eens voor resultaat aardige dames maar vraag me af wat hun de prio aan geven geld of klanten

Gewenste Oplossing:

Ik zou eigenlijk al het geld moeten terug vragen incl parkeer geld maar ik wil gewoon mijn 215 euro terug hebben zodat ik naar professionele kapper kan gaan om dit mislukte kapsel te herstellen en dat is op zijn minst want ze kunnen doen voor hun klanten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cosmo over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik hoop dat ze gaan reageren, want hoofdkantoor van Cosmo doet er niets aan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cosmo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door