Klachten over Cos

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Cos zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Cos in de categorie Kledingwinkels

4 klachten gemeld
1.5 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

Policy COS really socks

Klacht van op 12 november 2018 over Cos in de categorie Kledingwinkels

Ik heb 3 paar sokken gekocht bij Cos, per ongeluk in de verkeerde maat. Oeps, kan gebeuren! Toen ik deze in de winkel wilde ruilen werd ik gewezen op het feit dat sokken niet geretourneerd mogen worden, in verband met hygiene.... Lees meer

Blouse gaat rafelen

Klacht van op 16 juli 2018 over Cos in de categorie Kledingwinkels

Ik heb eind vorig jaar een shirt van cos gekocht war enorm is gaan rafelen. Ik heb het steeds met de hand gewassen zoals was geadviseerd. De randen zijn niet omgezoomd maar volgens de verkoper bij de bijenkorf met een laser geknipt. Lees meer

zwarte jurk, 100%wol, waffel steek

Klacht van op 24 januari 2018 over Cos in de categorie Kledingwinkels

Beste klachtenservice, Met veel enthousiasme was ik ooit ( verleden jaar ) begonnen met het dragen van mijn nieuwe aanwinst, een warme, gebreide wollen tuniek/jurk van Cos. Binnen de kortste tijd merkte ik overal in het huis , zelfs in mijn slaapkamer... Lees meer

2x betaald

Klacht van op 14 november 2017 over Cos in de categorie Kledingwinkels

Ik deed een aankoop bij COS Louisalaan te Brussel op 07/10/2017 16 u32, voor een bedrag van 93,50€. Na een eerste poging met bancontact verdween het bedrag niet van de kassa. Ik deed een tweede poging. Toen kwam er melding:... Lees meer

Op 28 oktober heb ik een klein zwart tasje bij Cos gekocht. Ik heb dit afgelopen zaterdag gedragen op een nieuw pakje ( feest) Het topje is in de gehele lengte van het pakje beschadigd door de binnenkant van het... Lees meer

Recht op retour genegeerd

Klacht van op 03 juli 2016 over Cos in de categorie Kledingwinkels

Reeds heb ik een bloesje gekocht bij Cos, ik had daar geen tijd om te passen maar de winkeldame vertelde me dat ik rustig thuis kon passen en binnen een maand retourneren. Ik heb het een aantal weken veel te... Lees meer

Zondag vijf juli jongstleden heb ik gesproken met de vloermanger van cos Rotterdam, met de mededeling dat er een rood draadje in mijn mouw zit. De manager kon weinig voor mijn betekenen omdat ik het bloesje in de uitverkoop had... Lees meer