Klacht: Correctie kosten verzending

op 21 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste heer/mevrouw,
Ik wil een klacht indienen over de wijze waarop UPS klanten van Kiala “strikt”. Kiala activiteiten zijn overgenomen door UPS. Om de klanten van Kiala tegemoet te komen, hadden zij voor de beginperiode een actie, dat de verzendkosten rond 4 euro zouden kosten voor een pakketje (Kiala 3,95). Dat klonk zeer aantrekkelijk. Uiteraard zullen er wel weer in de voorwaarden kleine lettertjes staan, waardoor ik nu aan het einde van het jaargeconfronteerd wordt met een factuur. Samenvatting kosten: correcties. Dit heeft waarschijnlijk te maken met een toeslag voor brandstoffen. Dit is zo onvoorstelbaar oneerlijk. Te beginnen met een lokker voor nieuwe klanten. Als dit de manier is waarop UPS werkt, dan is het de eerste en meteen ook de laatste keer geweest, dat ik gebruik heb gemaakt van UPS. Ik wil deze factuur dan ook NIET betalen. Wat een miser!

De factuur niet betalen, omdat een aanbieding om personen klant te laten worden van UPS, achteraf geen domper mag worden!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 december 2017 om 12:52 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. De factuur die u heeft ontvangen is een factuur voor de vrachtkosten. Ik begrijp uit uw verhaal dat u deze kosten al bij het aanmaken van het label heeft voldaan.

In dat geval is de factuur per abuis verstuurd en adviseren wij u om contact op te nemen met onze facturatie afdeling via het telefoonnummer linksboven op de factuur.

Zij kunnen of de kosten inderdaad zijn voldaan en indien dit het geval is zal deze factuur aan u worden gecrediteerd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Roversnest