Klacht: Corona maatregelen

op 14 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Betreft AH XL Purmerend.
Afgelopen dinsdag moest ik 1 boodschap halen. De laatste keer dat ik daar was stonden de karretjes binnen en werden gereinigd. Nu kwam ik binnen en er waren geen karretjes. Normaliter staan er dan binnen mandjes. Ik loop naar binnen en zie niets. Ik wordt vervolgens aangesproken door een medewerker of ik een karretje mee wil nemen omdat dit verplicht is. Ik zeg nou als jij er een voor me hebt graag.. Vervolgens zei de medewerker dat ik deze buiten moest gaan pakken. Ik zei dat ik maar 1 boodschap nodig had en niet weer naar buiten ging. Vervolgens werd beveiliging ingeschakeld en werd mij verzocht de winkel te verlaten. Ik moest langs een rij met mensen bij de kassa op een halve meter er langs lopen om weer naar buiten te gaan. Vertel mij maar wat betreft Corona veiliger was geweest (ik werk zelf overigens in de zorg).
Nu ben ik vanmorgen boodschappen gaan doen en pak keurig mijn karretje buiten. Helaas geen reinigingsmiddel te vinden. Ik ga naar binnen en pak mijn boodschappen. In een gangpad is het krap maar er staat niemand. Ik laat mijn karretje op de hoek staan en pak even een pak WASA crackers. Vervolgens wordt ik weer aangesproken door een medewerker op het feit dat ik geen karretje heb. Ik zeg dat mijn karretje nog geen twee meter verder staat en dat ik alleen even een pak WASA pak. Maar meneer ging nog even door met de regels.
De vakkenvullers lopen regelmatig vlak langs je heen. Vindt ik allemaal geen probleem want zij moeten hun werk doen. Maar in mijn ogen is het een beetje aan het doorslaan.
Ik wordt gewezen op de regels, maar buiten op het parkeerterrein is het een bende en er was geen reinigingsmiddel bij de karretjes.

Assortiment

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RW68